VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Třinecký záložník Pavel Malíř: Postup je pro nás lákadlem

Úvodní střetnutí osmifinále Poháru FAČR mezi Třincem a Opavou rozhodl Pavel Malíř. Střídající záložník nejprve na první gól přihrál Vomáčkovi a druhý dal šest minut před koncem zápasu sám.

26.9.2014
SDÍLEJ:

Třinecký kapitán Pavel Malíř (v červeném) při utkání Tipsport ligy s Frýdkem-Místkem. Foto: Deník/Pavel Sonnek

Utkání, v němž oba trenéři poslali do hry převážně náhradníky, mnoho vzruchu před oběma brankami nenabídlo. Hrát se začalo až v závěru po vedoucí trefě Třince, souhlasíte?

Oproti sobotě došlo v naší základní sestavě k řadě změn. I když spolu dennodenně trénujeme, na hřišti nebylo vidět, že bychom byli nějak sehraní. Povedla se nám standardka, za stavu 1:0 se Opava pokusila vstřelit vyrovnávací gól, což se jí nepovedlo a naopak my jsme po odraženém míči přidali druhý.

Trefu pro vás připravil útočník Gavlák, který ustál souboj s dvěma protihráči.

A právě to bylo rozhodující. Gavlis (Gavlák) si pokryl míč, vlezl mezi dva hráče, míč se různě poodrážel, on mi ho přiťukl kolínkem a já už měl snadnou úlohu. A k té standardce, po níž se trefil Bendži (Vomáčka). Rozhodli jsme se, že je dnes budeme kopat dozadu.

Trenér Kalivoda nasadil do hry mladé kluky, ale ti se příliš neprosadili, takže nakonec to zůstalo na vás, těch zkušenějších.

To asi ano, ale jak už jsem řekl, když spolu nehrajeme pravidelně mistráky, je to znát. Své o tom ví i ligové kluby, také ony nasazují střídající hráče do pohárových utkání. A také to je vidět, mančaft není tak sehraný, jako když hraje v ligové soutěži.

Výsledek 2:0 je solidní výchozí pozicí do říjnové odvety, k postupu do pohárového čtvrtfinále jste udělali rázný krok.

Pro postup do dalšího kola poháru uděláme maximum. Třeba by nám jen v Opavě stačilo vstřelit branku, pak by nám domácí museli dát čtyři. Právě proto se budeme snažit dát minimálně ten jeden gól, abychom se pak nemuseli strachovat. Je nám jasné, že bude potřeba hrát poctivě zezadu.

Přemýšlíte o tom, který prvoligový celek by mohl do Třince zavítat?

To zase ne, ale víme, že našimi soupeři by byly prvoligové mančafty. Proto je pro nás postup lákadlem, navíc dál než v osmifinále jsme nikdy nebyli. V tomto směru chceme zkusit něco nového. Teď už se však upínáme k sobotnímu mistráku v Táborsku, odkud bychom si rádi odvezli nějaký bod.

Váš soupeř letos ještě neprohrál, vy jste naopak bodovali ve všech třech venkovních duelech.

Na nějaké série se nedíváme, chceme vyhrát každý zápas. V Táborsku to bude hodně těžké utkání. V minulé sezoně jsme tam hráli dobře, vytvářeli si šance, ale poločas jsme prohráli 3:0. Budeme si muset dávat hodně velký prostor na zadní vrátka, a hrát hodně zezadu, protože Táborsko umí trestat soupeřovy chyby v obraně rychlými brejky. Pokusíme se tam něco urvat.

Po remíze ve Zlíně jste prohráli s Karvinou a na vítězný pohárový duel v Uničově jste navázali třemi výhrami v druholigové soutěži. Bude se to opakovat, když už teď máte remízu, prohru a pohárovou výhru?

Série, nesérie, my prostě chceme v Táborsku předvést dobrý fotbal a získat nějaký ten bod.

Roman Baselides

Autor: Redakce

26.9.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto

Voda z vlastní studny - na kolik přijde

Ilustrační foto.

Železniční přejezd ve Frýdku pod estakádou bude uzavřen

Na Gracii se vrací Marianne Vos

Orlová – Ve čtvrtek startuje další ročník cyklistické Gracie Orlová.

DOTYK.CZ

Většina úvěrových firem jsou predátoři. Exekucím čelilo 843 tisíc lidí

Lidé by si měli dávat pozor nejen na úvěrové společnosti, z nichž je predátorských či lichvářských přes devadesát procent, tvrdí tvůrci Mapy exekucí.

Tečkování kol museli přesunout do biografu

Paskov Jarní značení jízdních kol připravili v Paskově už potřetí. Radnice ve spolupráci s Městskou policií Frýdek-Místek tak lidem nabídla možnost, aby si nechali svá kola zdarma označit takzvaným syntetickým DNA kódem, což v případě krádeže usnadňuje identifikaci.

AUTOMIX.CZ

OBRAZEM: Tyhle české sporťáky uměly i přes 300 km/h. A měly motory z tatrovek

Přestože má většina z nás kopřivnickou tatrovku zafixovanou z minulosti jako automobilku zaměřenou na luxusní "papalášské" limuzíny, případně jako výrobce nákladních aut, v historii najdeme i několik vozů, které se těmto definicím naprosto vymykají.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies