„Když se celý systém prezentoval, říkal jsem si, že to bude určitě ku prospěchu věci, neboť podle mého odhadu až devadesát procent hospod a restauračních zařízení všechny daně poctivě státu neodváděly. Protože jsem je vždy platil poctivě, v rámci spravedlnosti jsem opravdu proti povinné evidenci nic neměl. Zpětně musím ale uznat, že do ideálu to má ještě hodně daleko. I nás vydávání účtenek v době, kdy máme více hostů, poměrně dost zdržuje," zamyslel se Petr Kucharczyk s tím, že na druhé straně ke zdražování nápojů nepřistoupili.

„Jen jsme od počátku roku mírně zvedli ceny u jídel. Nemá to ale vůbec žádnou souvislost s elektronickou evidencí, protože jsme museli zareagovat na stále zdražující se suroviny," vysvětlil Petr Kucharzyk.

Provozovatelka třinecké restaurace Zobawa Lucie Brysiová nevidí na EET nic pozitivního.

„Pro mě to není žádný přínos. Jsou to náklady navíc, přineslo to zdržování. Provoz to komplikuje, jsou to jen samé nevýhody," shrnula po měsíčním fungování novinky Lucie Brysiová s tím, že číšník, který roznáší kupříkladu pivo, nemůže hosty jednoduše kasírovat, ale musí se chodit k výčepu a čekat na to, až systém vytiskne účtenku.