Sama se raduje i z vlastních úspěchů – tím posledním je Zlatý slavík, které na Slovensku před pár dny dostala.

Očekávala jste ho, aspoň ve skrytu duše?

Slavík se nikdy nedá očekávat, zvlášť ne v případě, když se člověk ocitne v nominacích v tak silné sestavě etablovaných a skvělých zpěvaček. Je příjemné vědět, že se lidem moje práce líbí, vážím si toho a žene mě to dopředu.

Konkurence byla velká – Zuzana Smatanová a Katka Knechtová jsou silné soupeřky. Která je vám – co se jejich hudby a hlasu týče – bližší?

Obě dělají úplně jiný styl než já, těžko se mi to hodnotí, jejich tvorbu nemám zmapovanou. Se Zuzkou jsme začínaly před mnoha lety ve stejném čase, Katka je „východňárka“, s oběma vycházím dobře.

Bylo pro vás rozhodování, zda se chopit úlohy moderátorky Hlasu, jednoduché? Myslím po zkušenostech ze SuperStar…

Nebylo. V čase, kdy jsme to řešili, jsem finišovala s přípravami alba S.E.X.Y. a hlavu jsem teda měla úplně jinde. Chtělo to absolvovat mnoho telefonátů s Pepem Majeským (režisér a kreativní producent, pozn.), ale když už patří k mým oblíbencům, neodolala jsem.

Pokud byste mohla po několika předtočených dílech srovnávat – která soutěž je pro vás zajímavější?

Oba projekty si našly své diváky. To je pozitivní. Z mého hlediska je atraktivní, že v Hlasu lidé vidí a poslouchají fakt kvalitní vystoupení, na druhé straně některým chybí Hvězdná rota, která byla v SuperStar. Nechci to porovnávat.

Stačíte vůbec během své práce v zákulisí výkony všech soutěžících sledovat?

Ve fázi, která probíhá, jsem strávila hodně času v zákulisí se svým miništábem, proto jsem polovinu účinkujících neslyšela, ale už ta první mě příjemně překvapila.

V tom zákulisí prožíváte se členy rodiny či doprovodu toho kterého zpěváka emotivní chvíle. Pokud jsou ty emoce radostné, tak je to asi v pořádku, ale pokud převládá smutek – dotýká se vás to nějakým způsobem?

Lidé přicházejí s očekáváními, s nadějí, a když to nevyjde, jsou pochopitelně smutní. Vím, co pro ně znamená možnost stát před tleskajícím publikem. A když to je důvod, proč všichni děláme hudbu, chápu jejich zklamání, vždyť takovou šanci třeba hned tak brzy nedostanou.

Nakolik velkou oporou je vám Leoš Mareš?

Zjistila jsem, že si neumím představit moderovat s někým jiným. Absolutně mi vyhovuje rozdělení našich úloh, kde on je A a já B. V podstatě se nepřipravujeme, pár sekund před klapkou si jen projdeme texty a jdeme. Libor Bouček je skvělý scenárista, píše nám je přehledně a zjednodušuje nám práci. V přímých přenosech jde často o improvizaci.

Zasáhne vám Hlas do vaší práce?

Musela jsem odmítnout mnoho vystoupení, ale věděla jsem, do čeho jdu, takže si nestěžuju. Natáčím klipy, chystáme turné a ty další plány si zatím nechám pro sebe.