VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Leo Express chce jezdit i na trase Ostrava − Opava − Krnov − Olomouc

Ostrava − Česká železniční společnost Leo Express je připravena předložit nabídku do soutěže na provozování dopravy na dálkové železniční lince Ostrava − Krnov − Olomouc. Informoval o tom majitel společnosti Leoš Novotný.

10.7.2012 4
SDÍLEJ:

LEO Express. Snímky z testování soupravy na zkušebním okruhu. Foto: LEO Express

Do tohoto vůbec prvního tendru vyhlášeného ministerstvem dopravy půjde podle něj Leo Express spolu s železničním dopravcem GW Train Regio ve společném sdružení Leo Express GWTR.

„Jsme si jisti, že náš koncept moderní úsporné dálkové dopravy je velmi perspektivní a konkurenceschopný. Věříme, že výběr vítěze tendru bude transparentní a že rozhodnou objektivní kritéria a nejlepší nabídka. Je dobré, že stát otevírá železniční trh i pro další dopravce. Spoléháme na to, že liberalizace nejen dálkové, ale i regionální železniční dopravy bude pokračovat i v dalších krajích naší země. Zkušenosti z trasy mezi Prahou a Ostravou v České republice, stejně jako zkušenosti ze zahraničí, dokládají, že soukromí dopravci umí provozovat železniční dopravu a ke spokojenosti cestujících dokážou poskytovat velmi kvalitní služby za rozumné ceny," míní majitel společnosti Leo Express.

„Firma GW Train Regio je zavedeným dopravcem s víceletými zkušenostmi v oblasti provozování osobní železniční dopravy v několika regionech České republiky a v přeshraniční dopravě, Leo Express zase disponuje potřebným finančním zázemím, má navázány mezinárodní kontakty s dodavateli vlakových souprav a pracuje pro něj špičkový tým zkušených odborníků," doplnill předseda představenstva a ředitel společnosti GW Train Regio František Kozel.

LEO Express. Snímky z testování soupravy na zkušebním okruhu.

Společnost Leo Express začne od letošního prosince už jako třetí dopravce jezdit na trati Praha − Pardubice − Olomouc − Ostrava − Bohumín. O pasažéry na této trati bude soupeřit s Českými drahami a soukromou společností RegioJet.

Autor: Břetislav Lapisz

10.7.2012 VSTUP DO DISKUSE 4
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto.

Městu došla trpělivost, zavře problémovou ubytovnu v Místku

Areál starého kláštera v Jablunkově.

Starý klášter změní majitele. Zchátralý objekt potřebuje desítky milionů

Audit Deníku: Stavba „prodloužené Rudné" se komplikuje

/SERIÁL DENÍKU/ Komplikace kolem dostavby prodloužené Rudné, která by výrazně pomohla dopravě mezi Ostravou a Opavou, nadále pokračují. 

OBRAZEM: Stavba obchvatu Třince finišuje

Výstavba přeložky silnice I/11 na Třinecku se po dvou letech chýlí ke svému závěru.

Ve Frýdlantu se ráno srazilo auto s býkem

Čtyři zraněné muže si vyžádala nehoda, která se stala ve středu ráno ve Frýdlantě nad Ostravicí. Dva muže museli z auta vyprostit hasiči.   

Voda z vlastní studny - na kolik přijde

Pokud máme příhodné podmínky na zahradě nebo jiném pozemku pro vybudování studny (o potřebných podmínkách pro stavbu studny jsme psali zde) a jsme rozhodnuti studnu zřídit, udělejme si nejprve velmi přibližnou kalkulaci, na kolik to všechno přijde.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies