Jedním z nich je i centrum Kotelna ve Frýdlantu nad Ostravicí, které si na nedostatek zákazníků nemůže stěžovat. Stoprocentní návštěvnost poukazuje na to, že lidé přece jen vyhledávají teplo s možností si zasportovat a relaxovat. Kotelna patří v Beskydech mezi jedno z největších zařízení svého druhu. V letošním roce se chystá na „omlazovací kůru“, která spolyká zhruba 6 až 8 milionů.

„Zahájili jsme provoz v roce 2002. Jako centrum nabízíme na ploše 5 200 metrů čtverečních celý komplex sportovních a relaxačních služeb, od moderního wellness přes squash, tenis, beach voleyball, spinning a solárium. Naší nabídky využívají například senioři i maminky s dětmi,“ řekl Roland Slavíček, jednatel provozující společnosti Termo.

Jak dále uvedl, za celou dobu provozu si centrum získalo velkou oblibu. Sjíždějí se zde nejen obyvatelé Frýdlantu a mikroregionu, ale i ze spádové oblasti Ostravska. Jen za loňský rok navštívilo Kotelnu přes 60 tisíc lidí. „Proto jsme rozhodli do tohoto zařízení dále zainvestovat. Vedle sanace stávajících sportovišť přibudou zcela nové provozy s cílem zvýšit komfort a hlavně nabídku pro všechny, kteří k nám rádi chodí,“ prozradil jednatel.

Po sanaci bazénové části, vířivky, sauny, squashových kurtů a oddechových částí přijdou na řadu další novinky. „Na konci března otevřeme srubovou venkovní saunu s ochlazovacím bazénem a do konce roku bychom rádi otevřeli nové wellness, tělocvičnu a posilovnu. Současně přibude i zázemí pro sportoviště, klubovou činnost a přípravna jídel. V roce 2012 pak počítáme s dostavbou druhého bazénu, který bude unikátní svou prosklenou střechou s výhledem na Lysou Horu. To vše by mělo sloužit všem generacím. Nejen dětem předškolního věku, ale i mládeži. Své reálné obrysy pak v poslední fázi dostává i dostavba ubytovací části s kapacitou 40 lůžek,“ dodal Slavíček, který věří, že podobná zařízení mají velkou budoucnost.

Do center, která nabízí na menší ploše pestrou paletu kvalitních služeb, si lidé vždy cestu najdou. Zvlášť pokud provozovatel nasadí přiměřenou cenu. „Rádi bychom zachovali útulnost a intimitu. Zákazníkům vycházíme maximálně vstříc poměrem cena – užitná hodnota,“ ukončil Roland Slavíček.