VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Reklamní kampaň Moravskoslezského kraje má změnit image regionu

KRAJ - Moravskoslezský kraj chce reklamní kampaní za 8,5 milionu korun změnit image regionu, který stále mnozí lidé vnímají jako hornickou a průmyslovou oblast. Autoři kampaně chtějí lidi nalákat na krásy Beskyd i Jeseníků, na zajímavé historické památky i na bary a noční život proslulé Stodolní ulice.

12.10.2007
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: Vladan Kotschi

Kampaň odstartovala rozmístěním stovek billboardů po celé republice, následovat bude vydání propagačních tiskovin i televizní spoty, řekla na semináři pro pracovníky informačních center ředitelka agentury Datamar Lenka Mynářová.

"V tisku už je mapa kraje, propagační leták a brožura, vše v pěti jazykových verzích. Nové materiály by měly být návštěvníkům k dispozici nejen v informačních centrech, chceme je rozmístit také například do vlaků a letadel," uvedla Mynářová.

Ohlasy nebyly jen pozitivní

Kampaň má propagovat kraj jako celek a není prioritně zaměřena na rozvoj turistického ruchu. Chce představit region také firmám, které přicházejí do regionu, nebo studentům místních univerzit. Mnozí zástupci informačních center přesto nebyli s představenými materiály spokojeni.

"Zdá se mi zbytečné propagovat název kraje, to se v zahraničí nedělá. Lepší by bylo zaměřit se na konkrétní oblasti, například Beskydy nebo Jeseníky," řekl ředitel Beskydského informačního centra Richard Žabka.

Nejen kampaň budí rozpaky

Podle dalších hlasů jsou představené produkty kampaně příliš chladné. Někteří představitelé informačních center také kritizovali program podpory turistických informačních center z fondů Evropské unie, který byl dnes představen. Moravskoslezská centra z něj mohou do roku 2013 vyčerpat 30 milionů korun.

"Vzhledem k tomu, že v kraji máme přes 50 infocenter, tak není ta částka příliš velká. Navíc s námi nikdo nekonzultoval, co nás nejvíce tíží a jak by tedy měl být program zaměřený," řekl šéf jednoho z infocenter, který si kvůli možným potížím při přidělování dotací nepřál být jmenován. Michaela Vavrečková z Regionální rady Moravskoslezsko uvedla, že podmínky dotací je možné před vyhlášením ještě mírně upravit.

12.10.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto

Laser ukázal, že firma šetřila na asfaltu. Silnici zřejmě opraví znovu

Předvolební debata Deníku

Superdebata Deníku: ptejte se Babiše a dalších lídrů

Tento týden představíme školáky ze ZŠ v Milíkově a Bukovci

Spolu se začátkem nového školního roku odstartoval ojedinělý projekt Deníku, který má ambice stát se stejně oblíbeným a úspěšným, jako jsou například Miminka - pravidelné série fotografií novorozeňat z českých porodnic.

ON-LINE s Jiřím Vzientkem, zastupitelem Frýdku-Místku a kandidátem ČSSD do PČR

Kandidát ČSSD na poslance Parlamentu ČR a zastupitel Frýdku-Místku Jiří Vzientek bude už zítra - v úterý 17. října od 10 hodin - odpovídat jako host on-line rozhovoru Deníku na dotazy čtenářů.

AKTUALIZOVÁNO

ON-LINE rozhovor s Alfrédem Šrámkem, kandidátem na poslance za Realisty

JUDr. Alfréd Šrámek, kandidát na poslance za Realisty byl hostem on-line rozhovoru Deníku.

Do areálu Slezanu ve Frýdlantské ulici najela demoliční četa

Demoliční stroje se po čase opět zakously do budov ve Frýdku-Místku, které zůstaly po textilní výrobě.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení