„Oproti předešlému členění, kdy byla nabídka tvořena podle poskytovaných služeb, jsme nově webové stránky strukturovali podle segmentů našich zákazníků, kteří si tak rychleji mohou najít konkrétní produkt, o který mají zájem," vysvětlil ředitel Technických služeb Frýdek-Místek Jaromír Kohut. Na úvodní stránce se nyní zobrazují záložky „O společnosti", kde jsou mimo jiné uvedeny kontakty, základní charakteristika firmy, jsou zde umístěny certifikáty a politika jakosti. K dispozici jsou také průzkumy spokojenosti zákazníků a výroční zprávy od roku 2004. V nabídce zaměstnání jsou zveřejňována volná pracovní místa v technických službách a v odprodeji zásob mohou návštěvníci najít přehled materiálů k prodeji. Nově jsou na úvodní stránce umístěny tři hlavní záložky s nabídkou pro jednotlivé typy zákazníků.

Po rozkliknutí se pak rozbalí nabídka činností, která je šitá na míru pro města a obce, firmy a občany. Je zde taktéž přiřazen odkaz na pohřební službu Pietas. Kromě zmíněného mají návštěvníci na první stránce možnost nahlédnout do „Aktualit", kde najdou články o dění ve společnosti. Hned pod nimi v „Týdenních plánech" jsou pro informovanost každé pondělí aktualizovány plány činností všech provozů. Rozepsány jsou zde konkrétně vykonávané činnosti s uvedením městské lokality, ve které se budou vykonávat. Na hlavní straně lidé najdou záložku „Hlášení poruch", díky které mohou jednoduchou formou nahlásit nedostatky a poruchy na zařízeních veřejného osvětlení nebo ve světelné signalizaci ve městě, poruchy místního rozhlasu v okrajových částech, nefunkční parkovací automaty apod. Rovnou na webu mohou také zákazníci on-line vyplnit „Objednávku služeb". Je zde i záložka „Vaše připomínky", prostřednictvím které mohou lidé posílat náměty na zlepšení a různá doporučení.

„Věříme, že zákazníci tuto změnu uvítají a budou s novou podobou internetových stránek www.tsfm.cz spokojeni," dodal ředitel technických služeb Jaromír Kohut.

„Rozhodně jsem uvítal, že technické služby rozjely nové internetové stránky, na které budu určitě občas taky najíždět. Jsem totiž velký fanda do internetu. Obecně lze říct, že kdo v dnešní době na síti není, jako kdyby ani neexistoval. A jestli jsem spokojen s prací technických služeb? Můžu říct, že jsem, protože se dobře starají, ať jsou zvláště v zimě dobře upraveny cesty a chodníky. Podporuji taky třídění odpadu," prohlásil šestačtyřicetiletý Stanislav Vyvial z Frýdku-Místku. „Ještě se mi nikdy nestalo, že bych ve Frýdku-Místku uklouzla na hladkém chodníku. Starají se dobře. A je jenom dobře, že zlepšili své internetové stránky. Když jsem se to teď od vás dověděla, tak se na ně někdy ráda podívám," hodnotila šestasedmdesátiletá Libuše Vrublová. Opačného názoru ale byla Anna Iljaševičová. „Ty chodníky by mohly technické služby mnohem lépe upravovat. Na některých místech ve Frýdku-Místku to strašně klouže. Měli by je více solit a odhrnovat. Už jsem i několikrát uklouzla. Musím si v mém věku dávat velký pozor, abych se nezranila" dodala důchodkyně Anna Iljaševičová z Frýdku-Místku.