VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Zákazníci nejdříve nový systém na poště kritizovali, nyní jsou s ním spokojeni

Frýdek-Místek - Když se před několika roky objevil vmístecké poště nový systém odbavování zákazníků, většina znich si na něj stěžovala. Vsoučasné době je už situace opačná, protože se lidem zdá, že spravedlivější.

17.5.2008
SDÍLEJ:

Klienti pobočky České pošty, která sídlí na Antonínově náměstí ve Frýdku-Místku, si zpočátku na papírkové odbavování vůbec nemohli zvyknout.Foto: Deník/Martin Šrubař

Klienti pobočky České pošty, která sídlí na Antonínově náměstí ve Frýdku-Místku, si zpočátku na papírkové odbavování vůbec nemohli zvyknout.
Po příchodu si musí zákazník takzvaně namačkat, o jakou službu má zájem. Následně mu vyjede lístek s pořadovým číslem. Když na něj přijde řada, shodné číslo se objeví i na digitální tabuli, které jsou umístěny nad jednotlivými přepážkami. Během testu deníku, který proběhl ve stejný den a čas, jsme proto chtěli zjistit, jak rychle pošta vlastně pracuje.

Rozhodli jsme se poslat doporučený dopis. Od příchodu do budovy až po odeslání jsme zároveň měřili čas. Nakonec po dvou minutách a pětapadesáti vteřinách se nám celou záležitost podařilo vyřídit. S ještě rychlejší službou jsme se setkali při odesílaní složenky, takže přibližně po dalších dvou minutách jsme mohli poštu opustit.

Před vchodem jsme pak ještě vyzpovídali několik lidí, kterých jsme se zeptali, jak jsou se službami spokojeni. „Proti službám této pošty nemám téměř žádné připomínky. Poměrně rychle si tu všechno vyřídím. Největší fronty se zde tvoří v době důchodů, což je na druhou stranu všude. Prostě se s tím musí dopředu počítat. Jsem rád, že si tu můžu podat i sportku. Další třeba využívají k výběru peněz bankomat. Přes ně se přece už dá dokonce i dobít kredit do mobilního telefonu,“ zamyslel se dvaašedesátiletý Bohuslav Ramich z Frýdku-Místku.

Další žena, kterou jsme oslovili zrovna ve chvíli, kdy do poštovní schránky vhazovala dopis, se vyjádřila k již zmiňovanému odbavovacímu systému. „Už jsem si na něj zvykla. Domnívám se, že po počátečních zmatcích, kdy na něj lidé spíše nadávali, nyní poznali, že čekání urychlil. Je přece lepší, že se služby rozdělily,“ zamyslela se starší žena, která nechtěla být jmenována. K obdobnému principu přistoupila například nedávno i pobočka České spořitelny ve Frýdku–Místku.

Vůbec první krok, který musí člověk po příchodu udělat, je přes počítač zadat, co konkrétně bude od zaměstnanců peněžního ústavu potřebovat vyřídit.

Autor: Martin Šrubař

Místo události:
17.5.2008 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Sociální služby. Ilustrační foto.

Senioři nebudou muset docházet na úřad

Tipy Deníku

Kam za zážitky nejen o víkendu? Inspirujte se na novém webu Tipy Deníku

Muže zasáhl v Ostravici elektrický proud

Zásah elektrickým proudem se málem stal osudným pro jednačtyřicetiletého muže v Ostravici. Díky svědkům a záchranářům se ho ale podařilo oživit.

Bývalý hotel Park se pomalu proměňuje

Stavební práce na bývalém hotelu Park v Hnojníku jsou v plném proudu.

Hotel Vlčina ve Frenštátě pod Radhoštěm: skončí chátrání?

Frenštátský hotel Vlčina se možná opět stane vyhledávaným cílem turistů, kongresmanů a třeba i hráčů. Komplex chce koupit skupina Synot.

Užili si dovolenou i festivaly. Teď už krajští lídři vyhlížejí volby

/ANKETA, KANDIDÁTKY PRO VOLBY 2017/ Volby do Poslanecké sněmovny se uskuteční 20. a 21. října, do včerejška ale musely strany podat své kandidátky. Kdo jsou lídři v Moravskoslezském kraji a jak v létě nabírali síly do předvolebních soubojů?  

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení