Zdroj: Cabrio Gallery
V takovémto stavu byl vůz před lety
Zdroj: Cabrio Gallery
Toto je dobový snímek krátce po jeho vzniku
Zdroj: Cabrio Gallery
Elegantní záď byla hodně dlouhá
Zdroj: Cabrio Gallery
Barevné fotografie zachycují auto s bohatě prosklenou střechou
Zdroj: Cabrio Gallery
Ta byla inspirována leteckým průmyslem
Zdroj: Cabrio Gallery
Snímek s modelkou
Zdroj: Cabrio Gallery
Karosérie utrpěla při testech šrámy
Zdroj: Cabrio Gallery
Takto vypadá tento velký kus laminátu
Zdroj: Cabrio Gallery
Dnes je auto v muzeu v Dobřenicích
Zdroj: Radek Pecák
Do interiéru ve výborný přístup
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou také renovované
Zdroj: Radek Pecák
Stopy času nejsou vidět ani na volantu
Zdroj: Radek Pecák
Jen řadicí páka se schématem obráceného "háčka" je odřená
Zdroj: Radek Pecák
Páka parkovací brzdy je pod volantem
Zdroj: Radek Pecák
V motorovém prostoru je agregát ze Spartaka
Zdroj: Radek Pecák
Auto má řadu pěkných detailů
Zdroj: Radek Pecák
Třeba zadní svítilny jsou zasazeny do kapkovitého profilu
Zdroj: Radek Pecák
Zadní kola jsou kvůli aerodynamice částečně zakryta
Zdroj: Radek Pecák
Také kliky byly zapuštěné
Zdroj: Radek Pecák
Výrobní štítek ukazuje výrobce a dobu vzniku
Zdroj: Radek Pecák
Vzniklo i šlapací autíčko s tvary Škody 440
Zdroj: Radek Pecák
a dokonce malý plechový model
Zdroj: Radek Pecák
Zde jsou velký a malý vůz pěkně pospolu
Zdroj: Cabrio Gallery
Nyní se vyrábí také replika původní nasazovací střechy
Zdroj: Cabrio Gallery
Pokrytá bude plexisklem
Zdroj: Cabrio Gallery