Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba
Parní lokomotiva Malý Štokr už má sedmdesát let a potřebuje generálku. V říjnu 2019 parní kotel putoval z Krnova ke specialistům do firmy SEA Kolín. Zpět do krnovského depa se vrátil počátkem března (na snímku). Pak přišel koronavirus.
Zdroj: Deník / František Kuba