Startovní pole v této třídě čítalo celkem 26 jezdců (20 závodníků v ROK LIGHT a 6 jezdců v ROK HEAVY, závody se jedou dohromady). „Pro letošní rok jsme si zvolili za startovní číslo 55. Dále jsme pořídili novou techniku a trochu vylepšili i design přilby,“ prozradil mladý motokárový jezdec Filip Hubík.

V pátečních a také v dopoledních sobotních trénincích dosahoval Hubík vynikajících časů. V kvalifikačním závodě však mladého jezdce potkala neuvěřitelná smůla v podobě defektu zadního pravého kola. „Bylo to hned v prvním kole, takže jsem s prázdnou gumou odjel pouhá dvě kola. Do startu závodu jsem šel až ze 24. pozice,“ smutnil Hubík.

V úvodním prvním závodě nasadil pak Hubík drtivé tempo a postupně se probojoval až na sedmé místo. Z celého startovního pole zajel druhý nejrychlejší čas. Také ve druhém závodě se Hubíkovi dařilo. Z 24. pozice se dostal na desáté místo, přičemž tentokráte zajel nejrychlejší čas na kolo ze všech jezdců. Samotné závody se jely na 15 kol. V součtu bodů z obou závodů pak Filip Hubík obsadil celkové osmé místo, za což si do celkové klasifikace ROKCUPU připsal 15 bodů.

Výsledky ROKCUP 2009 (Sosnová u České Lípy):
1. Patryk Kempiňski (PL – WTR Racing Team), 2. Roman Halada (Jiří Němeček), 3. Matěj Parma (Jiří Parma), 4. Radim Němeček (Jiří Němeček), 5. Jakub Glovacki (PL – WTR Racing Team), 6. Tomáš Pekař (Josef Pekař Autosport), 7. Petr Cemper (Timezone Racing), 8. Filip Hubík (Jiří Hubík), 9. Adam Suchomel (Timezone Racing), 10. Lukáš Martínek (Jiří Nemeček).