Ten bude veřejnosti teprve představen. Z výrobních linek nošovického závodu by mělo ročně sjíždět po sto tisících kusů obou typů těchto aut. V roce 2011 k nim přibude ještě modelová řada třetí, které by se mělo vyrábět taktéž sto tisíc kusů ročně. Automobilka se tak dostane na avizovanou roční produkci tří set tisíc vozidel. „Automobilový trh je jeden z nejvíce konkurenčních, tím pádem je cena vozů významným faktorem. Jasné je to, že cena vozů vyrobených v Nošovicích bude očištěna od dovozního cla do zemí EU a také od přepravních nákladů z Koreje do Evropy,“ řekl Petr Vaněk, mluvčí HMMC. „Vozidla i30 i nový Tucson patří mezi kvalitní auta a podle toho se bude odvíjet i jejich cena,“ vyjádřil se včera během ceremoniálu Stephan Henrich, mluvčí společnsoti Hyundai pro celou Evropu s tím, že levná auta jako jsou Getz a Atos se budou nadále vyrábět v Indii.