„Abych řekla pravdu, kdysi jsem na tyto předváděcí akce jezdila. Člověk má v důchodu poměrně dost volného času, takže když mi domů poštou přišla pozvánka na reklamní zájezd, několikrát jsem jela. Většinou se z toho vyklubala nabídka dek, zázračných hrnců a matrací. Samozřejmě bylo všechno šíleně předražené," zavzpomínala Jana Soukupová z Frýdku-Místku. Dodala, že jednou se taky nechala nachytat.
„Doslova mě ti prodejci zmanipulovali. Neustále do mě hučeli, až jsem jim tu nevýhodnou kupní smlouvu nakonec podepsala. Nalákala jsem se na několik dárků, které jsem k těm matracím dostala. Když jsem si doma uvědomila, co jsem to udělala za pitomost, už bylo na všechno pozdě. Zboží jsem už zpátky nemohla vrátit. Zadlužila jsem se. Další lidé, které znám, byli dokonce na předváděčkách ze strany prodejců ponižováni," sdělila Jana Soukupová.
„No to víte, že už jsem na několika předváděcích akcí byla. Na jedné důchodcům nabízeli vysavač. Na další zase čističku vzduchu, kterou jsem si taky koupila, protože jsme doma všichni alergici. Ještě pořád to splácím. Mám co dělat. Stála mě dvacet tisíc. Později jsem zjistila, že byla předražená. Stejný typ v obchodech přitom stojí podstatně méně. Nechala jsem se prostě zblbnout. Přesto jsem se nepoučila. Když jsem přestala kouřit, zjistila jsem, že ročně ušetřím čtyřiadvacet tisíc korun. Řekla jsem si, že si za to něco koupím. Proto jsem si na další předváděčce koupila čtyři hrnce, za které jsem dala dvacet tisíc. Přitom ve specializovaném obchodě bych za ty samé zaplatila ani ne třetinovou cenu," uvedla Pavla Kozlová.
Naopak na žádné „předváděčce" ještě nikdy nebyla sedmapadesátiletá Melánie Rašková z Frýdku-Místku. „Na předváděcích akcích provádějí prodejci odporné a hnusné praktiky. Je to využití důvěry starých lidí. Když mi nějaká nabídka na takovouto akci přijde do schránky, rovnou to vhazuji do odpadkového koše," rezolutně prohlásila Melánie Rašková.