Během včerejšího průzkumu Deníku se v některých obchodech, kterých se zde nachází přes šedesát, dalo například pořídit nejen oblečení, ale i boty s výraznou slevou. Na některých reklamních poutačích bylo dokonce uvedeno až -70 procent.

Toho například využila jednapadesátiletá Ivana H. z Frýdku-Místku. „Právě kvůli výrazným povánočním slevám jsem do Frýdy přišla. Půjdu se podívat i na boty. Někdy i improvizuji. Abych byla ale úplně upřímná, některé slevy jsou mi podezřelé. Obchodníci pravděpodobně používají takovou taktiku, že záměrně nadsadí ceny, aby to na cedulkách dobře vypadalo," uvedla zákaznice.

Patnáctiletá Lea F. z Frýdku-Místku tyto tradiční akce rovněž využívá. „Už několikrát jsem si takto výhodně nakoupila oblečení. Pokud si dobře vzpomínám, konečná sleva byla skoro padesátiprocentní," pochvalovala si mladá slečna. Pětadvacetiletý P. Hájek z Frýdku-Místku, který na vysoké škole vystudoval sociologii, má na nakupování v obchodním centru Frýda jasný názor.

„Bývalá hokejová hala se mi líbila více. S výstavbou nákupního komplexu jsem moc nesouhlasil. Vidím v tom ale i klady. V tom jsem vnitřně rozpolcený. Za velkými nákupy se nemusí jezdit třeba do Karoliny v Ostravě. A co říkám na aktuální slevy? Už jsem se na něco díval. Zatím jsem si ale nic nekoupil. Složení obchodů se ale celkem dá. Japonská restaurace je třeba fajn. Chybí mi tu ovšem klasické kino. To 3D je jenom pro děti. Po nákupech bych si zašel třeba na dobrý film," hluboce se zamyslel mladý muž.