Hyundai přitom už v prosinci zveřejnil první ilustrace studie, nyní je doplňují i fotografie. Jméno Intrado vychází označení pro spodní stranu křídla letadla, která vytváří vztlak, jenž umožňuje letadlu vzlétnout. A právě letectvím a leteckým průmyslem se Hyundai při stavbě konceptu inspiroval. Automobilka prý použila pokročilé materiály, zbavila se nadbytečné hmotnosti a využila revoluční spojovací technologie. Cílem bylo vytvořit auto, které se bude nejen lépe řídit, ale také snadněji opravovat.

Hyundai Intrado.

Základní kostra vozu je vyrobena z uhlíkového kompozitu a umožňuje konstruktérům "obalit" ji panely karoserie z libovolného materiálu. Právě toto řešení by mělo přispět ke snadnějším opravám třeba v případě nehody. Hyundai přitom tvrdí, že takto navržená karoserie je až o 70 procent lehčí než u běžných aut, ale současně dvakrát tužší.

Hyundai Intrado.

Pod kapotou najdeme novou generaci pohonného ústrojí s palivovými články na vodík. Na technické podrobnosti si ale budeme muset počkat, Hyundai se zatím pochlubil jen rychlým dotankováním a dojezdem až 600 kilometrů.

Hyundai Intrado.

Intrado je prvním koncepčním vozem Hyundai, jehož vzhled vychází z nové generace designérského stylu založeném na fluidních tvarech. Největší podíl na vzniku studie mají zaměstnanci Evropského výzkumného a vývojového střediska Hyundai Motor v německém Rüsselsheimu, jak je patrné z jeho kódového označení HED-9 (Hyundai Europe Design). Podle některých zdrojů by tato studie měla být prvním předobrazem druhé generace oblíbeného SUV ix35.