Doba se mění a s ní zvyky spotřebitelů. S rozvojem internetu v posledních letech a jeho rozšiřováním do domácností se nemalá část podnikatelů prezentuje také internetu. „Většina lidí už hledá odkazy a vstupní informace pomocí internetu, takže zatímco donedávna mi stačilo, abych měl kontakt na sebe uvedený u České advokátní komory a ve Zlatých stránkách, dnes si nemůžu dovolit nemít své vlastní internetové stránky,“ uvedl ostravský advokát Jaromír Jaroš.
V současné době proto s odborníky přes výpočetní techniku připravuje své webové stránky. Lidé, kteří chtějí dát o sobě a svých schopnostech vědět, mají na internetu mnoho možností, jak to udělat. Nemusejí mít své vlastní webové stránky. Mohou se zaregistrovat například na nejrůznějších zájmových webech, pomocí kterých se k nim zákazníci dostanou. Důležitý je však výběr klíčových slov.
„Dnes mnoho lidí používá mobilní telefony, takže například klasické Zlaté stránky pro ně nejsou tím nejdůležitějším. Stačí, když je zákazníci vyhledají na internetu pomocí vhodného výběru slov, jako je například název profese, města nebo nějakého jiného společného označení či typu nabízené služby,“ tvrdí tvůrce webových stran Dalibor Hloubal. Podle něj lidí, kteří vyhledávají kontakty na nejrůznější služby na internetu, výrazně přibývá. „Je to jednoduché, rychlé a účinné. Lidé se na internetu dozvědí o poskytovateli služby mnohem více informací, než z telefonního seznamu. Navíc uživatelů internetu prudce přibývá, takže důležitost tohoto média, jako nosiče informací, roste,“ dodal Hloubal.