Od manažera závodu a vedoucí návštěvnických služeb tak obdržel pamětní certifikát, dva kartony piva a dárkový poukaz na skleněný půllitr s vybroušeným vlastním jménem.

Václav Lukoš přijel, aby se seznámil s tím, jak se vaří pivo. „Jelikož jsem fanouškem piva Radegast, zajímá mě, jak se moje oblíbené pivo vyrábí. Prohlídka pivovaru se mi velmi líbila. Dozvěděl jsem se, že nošovičtí sládci používají k jeho vaření tři druhy chmele z moravských chmelnic. Překvapilo mě, že na kvalitu vody dohlížejí na varně živí pstruzi. A užil jsem si degustaci piva ve vyhlídkové věži. Určitě doporučuji všem, aby se do pivovaru přijeli podívat," řekl Václav Lukoš, který se radoval z certifikátu čestného hosta a pivních dárků, které mu předal manažer závodu Ivo Kaňák.

Pivovar letos přistoupil po dohodě s Českým statistickým úřadem na novou metodiku sledování návštěvnosti pivovaru. Byly přesně nastaveny ukazatele, podle kterých se určují osoby využívající služby a prostory pivovaru. „Nově započítáváme do návštěvnosti i účastníky speciálních prohlídek, zážitkových programů či akcí, jako je Den Radegastu, které se konají v pivovaru," vysvětlila vedoucí Návštěvnického centra Martina Sikorová.

„Jsem rád, že jsme společně se zástupci Plzeňského Prazdroje zformulovali odpovídající metodiku pro sledování počtu návštěvníků, která je v souladu s potřebami monitoringu návštěvnosti u podobných turistických míst a objektů," chválí si nový systém sledování návštěvnosti Miloslav Chlad z Českého statistického úřadu. Největší zájem o prohlídku pivovaru Radegast mají tuzemští návštěvníci, z letošních 33 333 návštěvníků bylo 90 procent Čechů. Z cizinců byli nejčastějšími hosty turisté z Polska či Slovenska, kteří to mají nejblíže. Do Nošovic však zavítali i zájemci z Norska, Dánska, USA či Jižní Koreje.