Síť byla nedostupná také na Ostravsku. Telefony nereagovaly na odchozí ani příchozí hovory. 

"Na Moravě je nedostupná také tísňová linka 155, pro naléhavé případy je možné využít linku 112," sdělil v době výpadku mluvčí Telefóniky Hany Farghali.

Informaci potvrdil také mluvčí Záchranné služby Moravskoslezského kraje Lukáš Humpl: "I nás se potýkáme s výpadkem sítě tohoto operátora. Někteří lidé se nemohou dovolat ze svých mobilů na tísňovou linku a musí volit volání přes jiného operátora nebo z pevné linky." 

Výpadek nastal kolem 7:30. „V tuto chvíli intenzivně pracujeme na opravě poruchy, nicméně nyní nedokážeme odhadnout, kdy dojde k plnému opětovnému obnovení mobilní sítě," uvedl Farghali. Kolika lidí se výpadek týká, nedokázal v té chvíli odhadnout.

Korektně nefungovala ani datová spojení. Připojení k internetu postihovaly výpadky, ale zatímco hovory nešlo provádět vůbec, datová síť s problémy fungovala. Klienti se tak mohli připojit ze svých mobilních zařízení k internetu nebo třeba Skype. 

Obnovení služby nastalo před 10. hodinou, kdy byla funkčnost sítě obnovená v plném rozsahu. 

Telefónica je největší tuzemskou telekomunikační firmou. Její mobilní služby využívá v celém Česku zhruba pět milionů osob.