„Objednali jsme si vánoční pobyt od 23. do 27. prosince. Vzhledem k hodnocení hotelu jsme čekali kvalitní služby, opak byl ale pravdou. Po příjezdu nás místo chodníku přivítalo kluziště, jen stěží jsme se s kufry „doklouzali" ke vchodu, kde na nás začaly padat kusy ledu ze střechy. Po zapsání na recepci jsme se s manželem šli ubytovat, hned jsme zjistili, že nefunguje dálkové ovládání k televizi. Když jsme tuto malou nepříjemnost vyřešili, chtěli jsme si na pokoji odpočinout," popisuje první momenty Lenka Zdražilová.

V tu chvíli ale manželé zjistili, že se jejich pokoj nachází přímo nad bowlingovou dráhou.

„Jakoby bowlingové koule létaly všude kolem nás. Recepční nám ale vyšla vstříc a dala nám pokoj v jiné části budovy. Potom už jsem se těšila na masáž a relax," říká dále nespokojená rekreantka. „Jenže místo toho jsem si připadala jako v mateřské škole. Masérna byla vedle dětského koutku. To už na mě bylo trochu moc," rozčiluje se paní Lenka.

Nicméně zklamání pokračovalo i dále na bufetové večeři.

„Zbyly tam jen dva řízky a studené nudle bez chuti. Na pokoji jsem si chtěla dát alespoň sladkost z baru. Když jsem rozbalila čokoládovou tyčinku, uviděla jsem něco bílého a zatuchlého. Datum spotřeby do 5. února 2012. Na jedno odpoledne trochu moc negativních zážitků, ale protože jsme s manželem optimisté, těšili jsme se na štědrovečerní večeři," říká s trochou optimismu v hlase Lenka Zdražilová.

Ve slavnostním oblečení a s nadšením se pár na Štědrý den odebral do jídelny. Tam ale všechen jeho optimismus nadobro vyprchal. „Když jsem si sedla na židli, hned jsem se propadla, měla totiž prolomený sedák. Na stole nás k mému údivu ale čekala krupicová kaše, syrové ryby se šupinami zakapané octem a další zajímavosti, které opravdu k našim vánočním tradicím nepatří. Potom jsme si dokonce vyslechli proslov zaměstnankyně hotelu v polštině. V tu chvíli jsem si chtěla dojít pro atlas světa, abych se ujistila, jestli je Horní Lomná v České republice nebo v Polsku," říká klientka hotelu s tím, že pohár trpělivosti a tolerance přetekl o chvíli později.

„Na stůl nám přinesli nějakou polskou polévku a víno, které bylo postaveno u vedlejšího stolu, zabavili jiní hosté a na nás už nezbylo. V tu chvíli jsme toho měli s manželem dost, vánoční atmosféra veškerá žádná, u večeře jsme si připadali jak ve školní jídelně, jen výdejové okénko nahradil servírovací stůl. Po polévce jsme se šli sbalit a pobyt ukončili. Kdybych věděla, že se jedná o polské Vánoce, určitě bych si takový pobyt nevybrala," dodává na závěr žena z Petrovic u Karviné.

K TÉMATU

Co na to říká ředitelka hotelu?Všichni klienti byli předem upozorněni na to, že štědrovečerní menu je česko-polské. Každý host dokonce dostal speciální jídelní lístek na pokoj. Je to proto, že velkou část klientů našeho hotelu představují právě Poláci. A to je důvod, proč se i proslov konal v polském jazyce. V češtině samozřejmě zazněl také. To, že bowlingová dráha ruší hotelové hosty, víme. Je to dáno špatnou dispozicí hotelu, a proto pokud máme možnost, ihned klientům vycházíme vstříc, když žádají o výměnu pokoje. Podobné je to i s údržbou vstupu do hotelu, s tím zkrátka nic neuděláme. Pochybení je na naší straně v případě prošlých čokoládových tyčinek v minibaru. Tuto záležitost jsme už napravili. V každém případě nespokojené klientce proplatíme zbytek nevyužitého pobytu zpátky. Zaúčtujeme jí pouze dvě noci.