Kdysi šedou fasádu již nahradila fasáda nová v pískové barvě, tisková mluvčí Správy železnic Nela Friebová pro Deník sdělila, že aktuálně probíhají stavební práce v prostoru dopravní kanceláře, a to zednické, obkladačské a instalatérské práce. 

„Projekt řeší kompletní rekonstrukci budovy, interiér i exteriér. Objekt bude kompletně zateplen s ohledem na současné požadavky na snižování energetické náročnosti budov. Rekonstrukcí projdou prodejna jízdenek i veřejné toalety. V celé budově se nainstaluje nový orientační a informační systém, dále nový kamerový systém a osvětlení. Stavební úpravy proběhnou i v místnostech pro zaměstnance provozovatele dráhy a dopravců a v prostorách pro umístění technologických zařízení, bez zásahu do těchto technologií,“ upřesnila Nela Friebová. 

V nádražní budově by měla zůstat jedna bytová jednotka, tak jako tomu bylo před rekonstrukcí, cestující čeká několik novinek. „Na místě stávajícího přístřešku pro popelnice vzniknou parkovací stání typu P+R (jedná se o záchytná parkoviště vytvářená v místech veřejné dopravy, tak aby na ni mohla navazovat individuální doprava a naopak – pozn. red.), nainstaluje se také přibližně padesát stojanů pro jízdní kola,“ doplnila Nela Friebová.

Rekonstrukce frenštátského nádraží by měla být dokončená na konci roku 2020. Vysoutěžená cena zakázky je 28 milionů korun.