Začala oprava nerovností na mostě, kvůli kterým byla na čtyřproudové silnici snížena rychlost na 50 km v hodině. Důvodem jsou vychýlené mostní opěry.
Práce už začaly a hotové už je zpevnění střední části asi 40metrového úseku. Na přelomu dubna a května začnou dělníci se samotnou opravou předpolí mostů.
„Na mostu, kde dochází k vychýlení mostních opěr, provedeme jejich obnažení a vybourání. Mostovka zůstane zachována, ta se hydraulicky nadzvedne a posadí na prozatímních opěrných skružích. Mostní opěry uvolníme z ukotvení, odbouráme a odtěžíme. Vytvoříme prostor pro nové opěry, které realizuje zadavatel,“ přiblížil aspoň zčásti průběh odborných stavebních prací vedoucí stavební činnosti a recyklace Smolo Recycling Jiří Labuda s tím, že bude nutný i přesun velkého množství zeminy a suti. Součástí zakázky za téměř 50 milionů korun je i nezbytná demontáž protihlukových stěn.
Podle informací z webových stránek Ředitelství silnic a dálnic bude provedena výměna mostního svršku, vybavení a mostních závěrů. „Dále bude na mostě osazen systém automatického postřiku, který bude sloužit k omezení výskytu námrazy na mostě,“ píše se na webu ŘSD.
Letos plánují stavbaři oprav opěr směrem na Frýdek-Místek, kdy bude doprava svedena do pruhů ve směru na hraniční přechod do Polska. V příštím roce identické práce proběhnou na druhé straně rychlostní komunikace.