Dění kolem obchodního střediska, které kvůli svému silničnímu napojení budí emoce zejména u motoristé veřejnosti, Deník monitoruje a průběh stavby sleduje.

„Provádějí se terénní dorovnávky v prostorech budoucího centra a parkoviště. Vytlačená zemina je průběžně vyhodnocována geotechnikem a následně po úpravách použita do náspů komunikací. Jelikož zemina není odvážena mimo stavbu, nejsou nijak zatěžovány místní komunikace,“ sdělil Deníku Roman Vachta, projektový manažer investorské společnosti TK Development s tím, že objekty outletové arény budou založeny na pilotech.

„Používáme takové technologické postupy a zajištění, že pilotážní práce mohou probíhat i v současném mrazivém počasí. Přibližně čtyřikrát denně přijíždí na stavbu mix s betonem pro piloty,“ řekl Vachta a dodal: „Vozidla jsou před výjezdem na komunikaci na stavbě mechanicky očištěna. Kromě toho je komunikace dle potřeby pravidelně čištěna čistícím vozem. Doprava je organizována tak, aby vozidla najížděla a vyjížděla mimo ranní a odpolední dopravní špičky.“