„Příběh lyžařského střediska se začal psát v roce 2000, kdy byl vybudován vlek, zakoupena rolba a postavena základní část obslužného objektu. V dalších letech bylo středisko dostavěno do současné podoby, kdy poskytujeme návštěvníkům všechny potřebné služby – stravování, půjčovnu lyžařského vybavení a lyžařskou školu. Součástí je i dvacet kilometrů dlouhá udržovaná běžecká stopa. Zdejší lyžařské středisko bylo vybudováno společným úsilím obce Morávka a naší rodiny.

Na činnosti společnosti, která spravuje středisko, jsem se postupně stále více podílel. Od roku 2010 jsem převzal řízení celé společnosti," pochlubil se Bohdan Volný, jehož pracovní úkoly jsou velmi pestré. „Zahrnují nejen povinnosti z pozice předsedy představenstva akciové společnosti, ale i zajišťování provozu střediska. V zimní sezoně musí vše běžet k plné spokojenosti hostů. Musíme udržovat sjezdové a běžecké tratě, zajistit kvalitní občerstvení a provoz skiservisu a půjčovny. Na první pohled to není tak patrné, jenže jen zasněžovací systém obnáší stovky metrů kabelů, potrubí, několik čerpadel, připojujících míst a zasněžovacích děl vybavených řídicí a měřicí technikou a mikroelektronikou. Vše musí běžet bez obtíží, tak aby byl pro návštěvníky vždy k dispozici kvalitně upravený svah," přiblížil Bohdan Volný. Jak dále dodal, vše je možné realizovat pouze za účasti sehraného týmu pracovníků nadšených pro věc.

„Proto vytvoření a vedení týmu pro každou sezonu je mou prvořadou povinností. V současné době se podařilo vytvořit kvalitní a stabilizovaný tým," je spokojen Bohdan Volný, který zmínil i možné komplikace. „Připravit zařízení před sezonou je nutné, tím ovšem ještě není vyhráno. Zásadním způsobem ovlivňuje úspěšnost střediska počasí. Vyrobí se sníh, upraví se svah, ale lyžaři nepřijdou, protože poprchává nebo je příliš velký mráz. Vážně pak může existenci střediska ohrozit mimořádně teplá zima. V tomto směru chybí ochota bank poskytovat překlenovací úvěry a možnost podle těchto podmínek měnit splátkový kalendář u dlouhodobějších úvěrů. Zkrátka počasí je vyšší moc," posteskl si Bohdan Volný. Snížení návštěvnosti lyžařských středisek přišlo ruku v ruce s nástupem krize ve společnosti. „Budoucnost nevidím ve větší konkurenci, ale ve větší spolupráci lyžařských středisek. Společné jízdenky a návštěvnické karty budou do budoucna hrát z hlediska zvýšení návštěvnosti rozhodující roli," uzavřel Bohdan Volný.