Řidiči změnu vítají, chodci méně a policisté ji prozatím nehodnotí. „Komunikace je v každém směru dvouproudová, a přestože vede přes střed města, pěší trasy jsou vedeny mimo ni. Chodci při jejím přecházení mohou využívat na místecké části několika podchodů a na frýdeckém úseku ji mohou přejít buď po přechodech pro chodce na Rubikově křižovatce, nebo mohou přejít po lávce pro pěší u autosalonu Bártek,“ vypočítával vedoucí frýdecko-místeckého dopravního inspektorátu Policie ČR Jan Kasperčík. „Myslím si, že by zrychlení provozu na Hlavní ulici bezpečnosti nemělo vadit. Po několika dnech od změny je ale na hodnocení ještě příliš brzy,“ dodal.
„Jde o rychlostní komunikaci městem, přes kterou by chodci vůbec neměli mimo určená místa přecházet. Proto si myslím, že zrychlení
z šedesátky na sedmdesátku má svou logiku. Jako řidič tuto změnu vítám,“ řekl Jiří Kajzar z Frýdku-Místku.
„Tuto silnici spravuje kraj a náš odbor se k této změně nevyjadřoval,“ konstatoval vedoucí odboru dopravy a silničního hospodářství frýdecko-místeckého magistrátu Miroslav Hronovský.
„Chodím často pěšky od frýdeckého náměstí k autobusovému stanovišti v Místku. I když vím, že se to nemá a že to není úplně bezpečné, z pohodlnosti si cestu zkracuji a na mostě přecházím přímo přes silnici. Podobně se chovají i další chodci. Když tu byla povolená šedesátka, šlo to docela jednoduše, ale když se teď rychlost zvýšila, přejít cestu už je skoro nemožné,“ svěřila se Jana Nováková z Frýdku-Místku.
