„Kancelář úředníka lze najít pomocí několika způsobů. První možností je průchod budovami pomocí šipek, které ukazují, kde se nachází jednotlivé odbory, agendy a v konečné fázi i jednotlivé kanceláře pracovníků městského úřadu. Dále je možné úředníka nalézt podle příslušného odboru, agendy, kterou vykonává, nebo pomocí seznamu pracovníků,“ řekl tajemník Stanislav Loskot.

Dodal, že všechny tyto způsoby nejprve zobrazí dveře kanceláře úředníka s jmenovkou. Po kliknutí na jméno se zobrazí i fotografie většiny pracovníků. „Tato nová webová aplikace by měla výrazně zlepšit orientaci občana v budovách úřadu a komunikaci mezi úředníkem a občanem. Na ukázku jsou vedle uvedené obrázky, které znázorňují průchod budovou a dveře kanceláře úředníka,“ sdělil Loskot.

„Průvodce“ zájemci naleznou hned na úvodní webové stránce města www.jablunkov.cz.

Druhou službou je „SMS informace“ o stavu vyřízení žádostí, a to u agend občanských průkazů, cestovních dokladů a řidičských průkazů. "Stačí, pokud v žádosti uvedete své mobilní telefonní číslo, a po vyhotovení patřičného dokladu budete formou SMS informováni o možnostech vyzvednutí. Služba je pro občany bezplatná. Bližší informace poskytnou pracovníci jednotlivých agend při podávání žádostí," vysvětlil Loskot.

Kam dál? Internetové stránky Jablunkova napadli hackeři