Během jednání, na kterém se schvaloval rozpočet na příští rok, jmenoval tři komunální politiky, kteří podle něj „obešli zákon", protože bydlí v okolních obcích.

Zmínil například Adélu Řehovou (ANO 2011). Ta ale jeho tvrzení odmítla. „Spolu se svým manželem mám firmu v Nošovicích, kde trávím většinu času. Trvalý pobyt mám na území města Frýdku-Místku žiju tady," uvedla Adéla Řehová.

Jiřímu Kajzarovi se nezamlouvá ani vytvoření postu uvolněného radního pro obchvat, který zastává Jakub Míček (ANO 2011). „My prostě nemáme čas ani prostor, aby se to tady uvolněný radní učil. Já si myslím, že to musí být člověk, který má nějakou váhu," řekl a navrhl, aby si obchvat vzal do gesce přímo primátor Radim Vrbata (ANO 2011).

Zastupitel: Pro Pražáky jsme Asie

„Budete partner pro ŘSD i pro ministerstvo financí. Nic tomu nebrání," pravil na adresu Radima Vrbaty. O zájmu Prahy o Frýdek-Místek si prý nedělá iluze. „Nezlobte se, ale pro ministerstvo jsme Asie. Za Benešovem, to už je pro Pražáky Asie," řekl Jiří Kajzar.

Radim Vrbata to vidí jinak. „Ten tlak musí být z několika stran. Musí být cílený. My se vůbec nezříkáme zodpovědnosti za ten měsíc, co jsme tady, těch jednání proběhlo několik. Bereme to jako velkou prioritu, protože vidíme, že když ty impulzy nepůjdou z Frýdku-Místku, tak ty termíny nemusí být dodrženy," uvedl. Podle něj je ale obchvat hlavně o „mravenčí práci", kterou Jakub Míček dělá.

„Ten soustředěný tlak je třeba dělat denně není to o tom, že jednou za měsíc pojedeme někam do Prahy nebo napíšeme e-mail," reagoval uvolněný radní pro obchvat. A zopakoval, že nyní se řeší hlavně takzvaný Skatulův hliník, tedy stará ekologická zátěž na trase budoucí silnice. „Předpokládá se, že se to dostane do vlády v lednu to znamená, že jakékoliv výběrové řízení by se začalo vypisovat až v příštím roce," konstatoval Jakub Míček.