Výsledky za první měsíc provozu jsou o to příznivější, že v sobě zahrnují vliv prázdnin a povodní, které automaticky snižují celkovou frekvenci cestujících dojíždějících na víkend domů. Celková průměrná obsazenost jednoho spoje je zatím více než 200 osob, přičemž druhá třída je nyní pokaždé prakticky vyprodaná. Podle průzkumu ČD navíc neubylo cestujících v jiných pátečních spojích SC Pendolino.

Rychlé a přímé spojení Prahy s Karvinou, Českým Těšínem a Třincem přilákalo do spojů SuperCity nové zákazníky. Ti ve spoji SC Pendolino Sprinter platí dle průzkumu ČD v průměru jízdné ve výši 436 korun na cestujícího. České dráhy proto již nyní počítají s vedením spoje SC Pendolino Sprinter i v rámci jízdního řádu pro rok 2010.

Vlak SC Pendolino Sprinter jezdí jako páteční spoj a z pražského hlavního nádraží odjíždí v 16.23 hodin. Jeho první zastávkou je Ostrava-Svinov, kam dorazí za rekordní 2 hodiny a 57 minut v 19.20. Vlak dále zastavuje ve stanicích Ostrava hlavní nádraží (příjezd 19.32), Bohumín (příjezd 19.42), Karviná hlavní nádraží (příjezd 19.56), Český Těšín (příjezd 20.15) a Třinec (příjezd 20.25). Trasu z Prahy do Třince Sprinter urazí za 4 hodiny a 2 minuty.