Poslední březnový den zde byla zahájena nepřetržitá výluka sudé kolejové skupiny, která bude ukončena 17. července.

„Jedná se o výluku kolejí číslo 8, 6, 4 a 2 a přilehlých výhybek. V současné době probíhají práce na budování podchodu pro cestující a na dalších mostních objektech. Jsou dokončeny podkladní betony, provádějí se práce na izolacích a probíhá příprava na betonáž konstrukcí podchodu a mostního objektu přes potok Bahno a přes Hutný potok," upřesnila Ingrid Vašíčková ze Správy železniční dopravní cesty.

„Zcela zřetelně se již rýsuje figura jednoho z budoucích ostrovních nástupišť. Dále byly zahájeny práce na železničním spodku, kdy se nejprve zřizuje systém odvodnění soustavou trativodů. Bezprostředně po dokončení tohoto odvodnění budou následovat práce na zřízení zemní pláně, konstrukčních vrstev a podobně," informovala Deník Ingrid Vašíčková.

„Moc se těším, až to bude hotové, protože mi hodně vadí úzké nástupiště. Lidé na nich stojí a čekají, jiní vystupují, a to je hrůza! Hrozí, že skočíte z vlaku přímo do díry. K podchodu nemohu nic říct, nemám k nim důvěru bojím se do nich chodit. Ale uvidíme, možná, že to bude pěkné. Prosím, mé příjmení nikde neuvádějte. Napište jenom křestní Karla," prosila seniorka. Rychlost a postup stavebních prací si pochvaluje i starostka města Helena Pešatová.

„Všichni občané kladně hodnotí tempo postupu prací, které je vskutku nevídané. Práce probíhají až do pozdních hodin. Všichni víme, že na stavbách bývá rušno a s tímto počítají i občané žijící v blízkosti nádraží," řekla Helena Pešatová.