Návštěvníci měli k dispozici jednak klasické propagační materiály, ale mohli se také zúčastnit ankety, jejímž cílem bylo zjistit, kterou turistickou atraktivitu zmíněné oblasti považují návštěvníci veletrhu za nejvýznamnější. „Na výběr bylo deset předem vytipovaných symbolů, kteří měli účastníci seřadit podle svých preferencí,“ vysvětlila princip Lucie Petříčková, tisková mluvčí kopřivnické radnice. Současně dodala, že z více než čtyř stovek vyplněných hracích karet byli vylosováni tři výherci víkendových pobytů v Lašské bráně Beskyd.

Podstatnější však jsou výsledky oné ankety. Ty totiž určily, že za nejznámější symbol Lašské brány považují lidé Štramberské uši. „Otázkou však zůstává, nakolik byli respondenti ovlivněni tím, že tuto gurmánskou specialitu mohli přímo na Regiontouru ochutnat,“ podotkla Petříčková.

Věhlas Štramberských uší potvrdilo také umístění charakteristické štramberské Trúby na druhém místě. „Jako další významný symbol bylo označeno Technické muzeum Tatra a v těsném závěsu za ním hrad Hukvaldy,“ uvedla Petříčková s tím, že nejméně je podle výsledků s regionem Kopřivnicka spojována rozhledna na Bílé hoře, malíř Zdeněk Burian a jeskyně Šipka.