„Na Silvestra občané v budovách magistrátu nic nevyřídí. Úředníci budou lidem k dispozici ihned po Novém roce, tedy v pondělí 5. ledna,“ upozornila mluvčí magistrátu Jana Matějíková. Zavírací den na magistrátu ale neplatí pro všechny. Mimořádné úřední dny budou mít úředníci z oddělení dopravně správních agend a z oddělení evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů, kteří sídlí v budově magistrátu na Palackého ulici v Místku.

Oddělení dopravně správních agend bude do konce letošního roku přístupné také v úterý 16. a 23. prosince a v pátek 19. prosince, vždy od 8 do 12 hodin a rovněž v úterý 30. prosince od 8 do 17 hodin. „Důvodem je velký zájem občanů o vyřazení vozů z registru nebo přepis majitelů v technických průkazech,“ vysvětlila Jana Matějíková. Oddělení evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů bude mít náhradní úřední den v úterý 30. prosince od 8 do 17 hodin.