„Statistická data poskytují celou řadu informací důležitých pro řízení nemocnice. Díky standardizovanému postupu při získávání dat jsme schopni výsledky výzkumu cíleně využít při zlepšování péče o pacienty. Komplexně pojatý průzkum názorů našich pacientů nám ukáže oblasti, ve kterých se nám daří, ale také bolavá místa,“ popisuje využití výsledků průzkumu ředitel Nemocnice Třinec Zdeněk Jiříček.

O spokojenosti pacienta velice často rozhoduje také úroveň hotelových služeb – vybavení pokojů na oddělení, čistota, chutná strava a především vstřícné chování personálu. V Nemocnici Třinec je samozřejmostí kompletní sociální zázemí nemocničních pokojů, prakticky na všech odděleních jsou pokoje vybaveny televizním přijímačem. Zvláště mladší pacienti si pochvalují pokrytí části nemocnice WiFi signálem pro připojení k síti internet. „Ovšem všechny tyto výhody nic nemění na skutečnosti, že ve středu našeho zájmu je dlouhodobě udržitelná vysoká úroveň péče o zdraví všech našich pacientů,“ řekla mluvčí nemocnice Lenka Franková.