„Pracovalo se se přemostění podchodu mezi ulicemi Šídlovecká a Krmelínská. V první etapě opravy mostu s evidenčním číslem .56-048..3 naši dodavatelé z IDS – Inženýrských a dopravních staveb Olomouc obnovili hydroizolace, opravili svodidla, sanovali spodní stavby i nosné konstrukce,“ informoval Miroslav Mazal z ŘSD ČR. Z kraje tohoto týdne se asfaltovalo, následovaly prohlídky, po nich spuštění normálního provozu. Jen někteří motoristé upozornili, že první den – 8. 12. – na cestě ještě zůstávalo značení odkazující na práce v okolí.

Dopravní podnik Ostrava, ilustrační foto.
Zastupitelé Ostravy se hádali kvůli dotaci pro DPO. Zaplatí mu přes dvě miliardy

„V dubnu chystáme v tomto úseku v Místecké ulici opět svedení do jednoho jízdního pruhu. Rekonstrukce proběhnou na opačné části mostu, ve směru z Ostravy na Frýdek-Místek,“ upozorňoval Mazal. S tím, že zúžení předpokládají silničáři asi na čtvrt roku. Renovace přemostění podchodu v Hrabové vyjde celkem na přibližně devět a půl milionu korun bez daně.

Provoz na hlavním tahu z Ostravy na Frýdek-Místek brzdily kromě této akce práce na rekonstrukci podchodu u Dřevoprodeje. Tvořily se tady měsíce dlouhé kolony, především v odpoledních špičkách. Zúžení tady zmizelo už před časem, nicméně omezení rychlosti na padesát kilometrů platit nepřestalo.

Elektrická jednotka Panter u Žiliny.
Místo vlaků autobusy. Přeshraniční osobáky v Beskydech končí, Slováci byli proti

Ještě v letošním roce, jak Mazal upozornil, chce ŘSD ČR otevřít v polovičním profilu druhou etapu obchvatu Frýdku-Místku po dálnici D48. „Termín ještě upřesníme,“ dodal.